Eihän minulla ole mitään uutisia vielä. Olen katsellut työpaikkoja, mutten hakenut. Ja suunnittelinkin katsovani tämän tarinan loppuun asti, ennenkuin teen yhtään mitään. Sen jälkeen voin viettää kesälomaa ja syksyllä sitten aktivoitua kunnolla. Voisin osallistua jollekin kurssille, mieluusti sellaiselle, jossa opetetaan jotakin konkreettisesta ja joka auttaa minua työllistymään. Haluan vaihtaa pois asiakaspalvelusta. Siisteihin sisähommiin ja tavalliseen työhön- pois vuoro- ja viikonlopputyöstä. Se olisi juhlaa ! Olen tilannut maailmankaikkeuden tarjoilijalta uuden unelma-ammatin ja sitä kohti suuntaan. 

Olen vain tällä hetkellä jotenkin kyllästynyt ja turhautunut. Ja tätä tuleekin todennäköisesti jatkumaan vielä muutaman kuukauden ajan. Eipä silti, minulla on ensi viikolla talviloma! Tytti osti osan isänsä perheen (sen osan, jonka isänsä joskus myi veljelleen) kesämökistä ja taidammekin sinne suunnistaa seuraavana viikonloppuna. Ajomatka meiltä mökille kestää yli 4 tuntia, eli ei siellä ihan joka viikonloppu vierailla. Mutta hienoa päästä näkemään se paikka jälleen, edellisestä kerran onkin noin 24 vuotta (muistaakseni v. 1995). 

turkis.jpg