Enpä juurikaan ehdi/pääse tänne kirjoittamaan.

Syitä on useita. Ihan ensimmäinen syy on varmaan se, että jouduin aloittamaan tämän kaiken alusta, kuten ensimmäisessä kirjoituksessani totesin. Minulla oli blogi jo neljän vuoden ajalta, mutta suutuksissani poistin sen, kun siskon poika veti herneen nenäänsä. Koska kerroin, etten pidä hänen vaimostaan. Toinen syy lienee se, että olen ostanut allakka/päiväkirjan, johon jo kirjaan päivittäin asioitani. Tämä tyydyttää siis tarvettani kertoa ja puida päivän asioita!! Kolmantena syynä voin mainita myös lapseni. Nyt, kun Jösse asuu täällä, minun on vaikeampi päästä koneelle rauhassa so. ettei kukaan lapsista katsele, mitä ja minne kirjoitan. Minun on tärkeää pitää tämä blogi myös heiltä salassa. Ainoa, jonka läsnäollessa voin blogiin kirjoittaa, on koirani Lumi- eli harvat ovat kerrat... Ja vielä "laiskuuteeni" saattaa vaikuttaa sekin, etten ole ollut työssä- eihän tämmöiset työttömän päivät paljon muuta kirvoita kuin valituksia ItkuKieli ulkona

Mutta siihen asiaan tulee muutos jo ensi viikolla. Olen toki ollut jo työhöni tutustumassa viikko sitten kaukana itärajan tuntumassa. Siellä vierähti kolme päivää varsin mukavassa seurassa. Ja odotan innolla ensi viikon tiistaita, jolloin kohtaan valitsemani työkaverit ja näen myymälän ensi kertaa.

Jaaha, makuuhuoneen ovi kävi, saan kohta siis seuraa!! Jatkan myöhemmin.