Onpas aikaa vierähtänyt edellisestä artikkelista. Töissä on käynyt yksi paska akka taas asiakkaana. Minä en käsitä miksi tuo 63-vuotias nainen käyttäytyi niin huonosti. Hän on sättinyt minut kerran aiemminkin ja käynyt sen jälkeen pari kertaa, jolloin asiat on olleet ok. Ja nyt, tulee ja kysyy jotain. Ei tajua meidän myymälän ideaa, vaikka olen sen joka kerran valaissut ja ihan ystävällisesti. Tällä kertaa meillä ei ollut pelejä 9-vuotiaalle... - kun olemme vain kirjapuotil Sitten sille piti esitellä uusia nuortenkirjoja ja kertoa kirjailijasta, minkä ikäinen ja onko arvostettu. Perkele, kun nämä asiat nyt sain selitettyä, niin sitten kysyi, että onko hyvä vai liian lapsellinen 9-vuotiaalle pojalle. Minun oli pakko todeta, etten voi siitä tietää, koska 9-vuotiaita on niin monenlaisia- ja siitä alkoi tiuskiminen ja sättiminen. Se akka on jotenkin hullu. Sätti, miten minä en ole muka kiinnostunut työstäni ym. En jaksa tässä eritellä, mutta mm. kun kassalla olin hänelle edelleen ystävällinen, niin tämä akka sanoi, että ÄLÄ LÄSSYTÄ. Kyllä teki mieli läväyttää litsari sille naamaan. Olin koko illan ja seuraavan päivän poissa tolaltani. Otti pannuun ja  ankarasti.  Jos olisin ollut siviilissä, olisin keksinyt kyllä nasevaa sanottavaa, mutta työssä ollessaan ei parane mennä mukaan sättimiseen. Ja kyllä sitä ämmää varmaan potutti, kun itse menetti totaalisesti kontrollin ja minä vaan hymyilin. Kiitos, hei ja hyvää päivän jatkoa! 

Olin Jössen kanssa ostoksilla pari viikkoo sitten maanantaina. Poika oli ihan ok. Vein vähän vaatetta, kun oli pakkasta tässä välillä. Juteltiin mukavia ja käytiin kahvilla kaikessa rauhassa. Kiva nähdä sitä pitkästä aikaa ja vielä kun se on ollut hyvässä kunnossa.

Tyttiä kiusaa nyt sen isä. Ihan täysillä. Lähettelee pitkiä tekstareita ja myös sähköpostia. Viesteissään se haukkuu Tyttiä ja vertaa minuun. Nytkin kertoi jonkun oman vääristelemänsä tarinan meidän tapaamisestamme ja yhteiselosta. Syytti minua kaikesta, minkä itse sai aikaan.Tyypillinen narsisti. Peilaa omat piirteensä toiseen. Ja syyllistää. Sanoin Tytille, ettei kannata sitä miestä enää lainkaan kuunnella. Se äijä saa tervejärkisenkin sekoamaan syyttelyllään JA muistamalla kaiken vanhan, mutta vaan väärin, itselleen edullisella tavalla.