Edelleenkään mulla ei ole hajua, missä mun esikoiseni luuraa tällä hetkellä :(

Tää tietysti aiheuttaa ahdistusta. Lisäksi sitten on sen teatterin suhteen mulla ahdistus. Se iskee yleensä maanantaisin. Laitoin sähköpostia silloin ohjaajalle, joka ei vastannut viestiini. Ja oli mun mielestäni seuraavissa harjoituksissa vähän pahantuulinen tai kyllästynyt (minuun?) Siskoni Anna oli eilen harjoituksissa ja siellä oli harjoiteltu kohtausta, jossa on vastanäyttelijöitäni. Minua alkoi pelottaa, mitä jos he harjoittelevat ilman minua ja sitten ottavat tilalle jonkun toisen, sellaisen, jonka mies ei ole mustasukkainen ja jolla ei ole angstia... :P

Pelkoni aiheutti minulle taas paniikkia, sydän hakkasi ja ajatukset kiersivät samaa rataa. Kylläpä mulla on huono itsetunto. Sen sijaan, että keskittyisin siihen, missä olen onnistunut, manaan itselleni ahdistusta kuvittelemalla kaikenlaista paskaa. Pyöritin ja pyöritin ajatuksia päässäni, meinasin jo soittaa ohjaajalle, mutta sain kun sainkin pidettyä itseni viileänä. Enää en soita, enkä laita sähköpostia, vaikka mitä tulisi!! Kärsin, mitä on kärsittävä. Katsoin tarot-korteista ja miekkoja sieltäkin tuli, pelkäsin entistä enemmän. Sitten menin töihin ja tajusin ovella, että hetkinen, minähän menen Milanoon ylihuomenna! Aaah, tuli hetkeksi muuta ajattelemista. :) Nooh, illalla mulle tuli kutsu harjoituksiin torstaille, josta jouduin sen matkan vuoksi kieltäytymään. Missä on mun itsevarmuuteni??? Siskoni sanoi, että kyllä ohjaaja tiesi, että me emme voi tulla harjoituksiin, olimme ilmoittaneet ajoissa hänelle. Silti kieltäydyn uskomasta, että ohjaaja haluaa vetää harjoitukset tahallisesti ja nimenomaan ilman minua- sitä en usko! Silti vähän jäi mieleen... Mutta huomenna aion pakata kamppeet ja keskiviikkoaamuna olen jo lentokentällä. Milano, here we come!

Ainiin, semmoistakin piti kertoa, että töissä mulla vaihtuu alaiset. Oikea käteni saa hoidettavakseen "kioskin" n. 15 km:n päästä meiltä. Ja toinen "vanha" alaiseni siirtyy hänen tilalleen, sitten on palkattava yksi uusi ja perehdytettävä se kesäapulainenkin. 

Allu aloittaa TET harjoittelun isänsä hommissa keskiviikkona! Saas nähdä mitä siitä tulee, toivottavasti ukko pistää pojan oikeasti hommiin. :)