Sori vaan, etten ole paljon päivitellyt vuodatuksiani. On ollut jälleen kerran aika helkkarin kiireinen kesäkuu. Niin töissä kuin harrastuksissakin. Ja kaiken tohinan päälle aivan tautisen paska kesä! Kuinka monta kertaa ollaan harjoiteltu kesänäytelmää toppatakissa tai kumisaappaissa ja sadetakissa- tai peräti vaatteet ja kengät märkinä?? MONTA! Ja nyt minulla on räkätauti ja yskä. Pitää laulaa ja olla seksikäs...kun yskittää. Juhannus oli kylmä, märkä ja muuten rauhallinen. Olin töissä koko juhannuksen  ja peevelin väsynyt. Tytti saatteli isänsä krematorioon reilu viikko sitten ja tarvjosi pienelle läheisporukalle lounaan. Jösse oli mukana! Tytti halusi niin. Minä en mennyt- äijä oli elinaikanaan selväksi tehnyt että vihasi minua- vaikka taisi olla päinvastoin- minä ainakin vihasin häntä, joten turha sinne oli mennä surevaa teeskentelemään.Vielä kun Tytti löysi isänsä, joskus 2006 vuonna, tekemän testamentin- jossa painotettiin,etten varmasti minä tai minun (ei Hemmon) lapset eivat saa millään tavalla nauttia hänen jättämistään perintörahoista. No, testamentti oli sikäli mitätön, että suurin osa omaisuudesta oli jo myyty ja rahat tärvätty, ja muutenkin se oli voimassa vain siihen asti kun Tytti täyttäisi 24 vuotta ja hänhän  on juuri täyttänyt. Mutta oli se hullu äijä... Tytti on urheana tehnyt lähes yksin perukirjat ja hoitanut asuntoasioita, pankki-ym asioita. Hemmo oli hulluuskohtauksinaan käytelly rahaa ja valtavat määrät viinaa ja lääkkeitä- tulos oli kuolema. Kuoleman syytähän ei vielä tiedetä... ei kuitenkaan itsemurhaviestiä ollut jättänyt, joten voitaisiin päätellä että sairaus taikka lääkkeiden tahaton yliannostus tms.

Siskollani Annalla on uusi miesystävä, olen nähnyt kerran. Oli ihan mukiinmenevän näköinen. Mutta vielä hänkin eroasioissaan kärvistelee, niinkuin miesystävänsäkin. Ikävää sotkua kaiken muun elämän keskellä.

Jösse on asunut kotosalla jo kuukauden ja ylikin ja ollut aivan ok. Tosin tällä hetkellä hän on jossakin, ehkä tyttöystävän luona. Nimittäin suhde Hannaan on lämmennyt taas, kun mömmöt ovat poissa kuvioista.

No, jatkan tässä vielä työpäivääni muutaman tunnin ja sitten haen teatterilaisten T-paidat painosta ja siitä painelen kenraaliharjoituksiin. Paikallisradiossa pyöriii taas minun esittämäni mainos näytelmästä, oikein säikähdän joka kerran omaa ääntäni, joka on, anteeksi vain, hyvä radioääni.1391690_10152294870948986_893814696_n.jp