Kävin Jössen kanssa isolla sairaalalla, koska itsemurhayrityksen jälkeen ohjaavat jatkoon. Ja minähän annoin luvan lähettää  päihdepsykiatriselta postia. Niin sieltä sitten tuli kutsu ja me menimme. Keskustelu oli erittäin mukava noin muuten, mutta edelleen Jösse oli sitä mieltä,ettei hän tarvitse mitään katkaisujaksoa ja hei, ei sitten niin millään mihinkään A-klinikalle! En oikein tiedä mitä tässä tekisi. Hän sanoi aiemmin olleensa katkolla vain meidän muiden takia, ei omasta tahdostaan. Hän kuulemma pysyy kuivilla jos haluaa- mitä nyt silloin tällöin pari kuukautta viettää ihan muissa maailmoissa. Ohjaajat olivat sitä mieltä, että Jössellä on perinnöllinen alttius "tuurijuoppouteen", tässä tapauksessahan ei oteta viinaa, vaan muuta, mutta oireet ovat samat. Olen täysin samaa mieltä.

Jösse olikin meillä taas muutaman päivän. Velkojat ovat käyneet ex-tyttöystävän luona uhimassa, mutta meille eivät ole tulleet- ainakaan vielä.Ja ovatkin tosi tyhmiä, jos sellaisen riskin ottavat, että tänne tulevat. Koskaan ei kuitenkaan pidä aliarvioida moisia rikollisia, saattavat olla juuri niin tyhmiä.

Minä olen nyt talvilomalla. Näytelmäharjoitukset olivat maanantaina ja eilen minulle asennettiin ne kaksi keinojuurta alaleukaan. Tänään muistutan hamsteria! En lähde tanssitunnille edes... pitää välttää rasitusta.

Olin viikonloppuna kaksipäiväisellä ilmaisukurssilla. Oli oikein kivaa, heittäydyin kaikkeen täysillä, ikäänkuin koko rahan edestä. Mutta en lakkaa ihmettelemästä niitä, jotka tulevat ja maksavat kurssista ja sitten eivät ota opin kannalta mitään vaan ynnyttävät itsekseen. " MInähän en pelleksi rupea!"- toteavat. Hei, minä kyllä rupean, ihan mielelläni. Ja siellä minä annoin palaa täysillä, välittämättä muiden katseista, tai ehkä juuri niiden takia. 

1525563_10152506568098986_335026528_n.jp