Mukava viikonloppureissu takana. Olimme perinteisellä Tallinnan vierailulla naisporukassa ja minulla oli vielä maanantai "elpymisvapaata". Illalla oli kuitenkin teatteriharjoitukset ja sitä rataa..

Tänään Jösse soitteli, että hänet oli siirretty toiseen vankilaan. Olin laittanut hänelle torstaina paketin ja kirjeen ja maanantaina kirjeen, eikä hän ollut saanut vielä kumpaakaan. Eikä rahaa tyttöystävältä. Siirron lisäksi hänet oli laitettu eristykseen rangaistuksena huume/ lääkekäytöstä. Itse hän sanoi, ettei ollut ottanut mitään. Enpä usko. 

Joka tapauksessa puhuimme puhelimessa, kun olin töissä. Vaikeahan minun oli siellä puhua, kun asiakkaat häiritsivät. Tyttöystävälle olin jo aiemmin viestittänyt ja nyt laitoin viestiä rahan lähettämisestä. Tyttö vastasi.... mutta perin ikävällä tavalla. Hänhän on Espanjassa reppureissulla. Niin, laittoi sitten minulle pitkän viestin, miten on nyt lopettanut yhteydenpidon, koska on niin väsynyt suhteesta. Eikä halua enää olla Jörnin kanssa. Että sanopa nyt tällaiset terveiset Jösselle, että koita pärjätä! Vastasin hänelle, etten sellaisia terveisiä perille toimita vaan saapi tyttö itse kertoa terveisensä. Jotenkin arvasin tuon... että likka jättää ja karkaa ulkomaille. Tietenkin hän saa itse päättää kenen kanssa seurustelee ja  missä kulkee, Ymmärrän, että heidän suhteensa on ollut vaikea ja hän on väsynyt siihen. Mutta en minä voi Jösselle tuollaista kertoa! Ja muutenkin pelkään, mitä sellainen uutinen saa aikaan.  Lisäksi minun piti ilmoittaa Jössen asianajajalle, että hänet on siirretty ja kutsua tapaamiseen. Mutta asianajaja onkin lomalla! Hän tulee töihin vasta päivää ennen oikeudenkäyntiä. Ei nyt mene mun pojallani kaikki putkeen, ei.