Heti kun tuli pari lämmintä päivää, niin suomalaiset riisuu itsensä alasti! Vaikka onhan tuo aurinko piristävä. Nykyisellä työmaalla sentään näkee päivänvalon, entinen nimittäin sijaitsi niin, ettei koko päivänä ulos nähnyt. 

Jösse tuli takaisin ja olen ollut erittäin hermostunut ja rasittunut siitä. Kaljaa lipitellään ja jääkaappi tyhjennetään ruuasta. Stressaavaa. Toivon tosiaan, että lähtisi pois täältä. Olen useasti sanonut, mutta hän ei usko!

Olen ollut tosi väsynyt viime aikoina. Töissä meinaa mennä silmät kiinni... Enpä osaa sanoa, mistä johtuisi. Kurjaa se kuitenkin on.

Yksissä näytelmäharkoissa olen ollut. Ohjaajia on kaksi, molemmat teeveestä tuttuja näytelijöitä. Minulle tarjottu rooli on mukava, mutta silti mietityttää. Varsinkin, kun näytöskausi ulottuu elokuun puoleenväliin asti. Mieli kuitenkin tekee.