Kiirastorstaina töissä, pitkäperjantaina vapaalla ja sitten taas työpäiviä kaikki loput "pyhät" Kyllähän tässä tietysti lohduttaa se, että saa tuplapalkkaa pyhäpäiviltä :) Ukko on katsellut telkkaria tai ollut anoppilassa, ei olla paljon puhuttu. Allu on viettänyt aikaa kavereiden kanssa mopoillen, eikä minulla täällä kotona ole paljon tekemistä- muuta kuin katsella telkkua tai surffailla netissä. Siks toiseksi oon tosi laiska aina työpäivän päätteeksi, en jaksa muuta kuin olla. Tänäänkin aamuvuoron jälkeen, olis ollut kaunis ilma mennä vaikka koirien kanssa ulos, mutta otinkin päivätorkut. Oon ehkä vähän maissa....

Jösse oli soittanut mulle kiirastorstaina miljoona kertaa, kun olin töissä. Onneksi se kuitenkin oli toipunut siitä shokista, jonka aiheutin päästelemällä inhottavia totuuksia suustani! Alkuunhan se syytti, että mää olin torpannut sen ja tyttöystävän suhteen... mutta miten vaan, kunhan nyt jotenkin selvittelee tunteensa- eikä vahingoita itseensä, niinkuin uhkasi. Laitoin Jörnin pyynnöstä tyttöystävälle viestiä, että palauttaa kaikki rahat mun tilille ja lähettää mulle tänne ne pankkitunnukset. Ei tullut vastausta, eikä oltu siirretty rahoja. :( 

Aamulla huomasin, että tämä stressi ja ahdistus on tuonut mullle muutaman lisäkilon. Ja semmoisethan pitää välittömästi karistaa.  Taidan kokeilla sitä pätkäpaastoa. 

Mua on alkanut ihan oikeasti ärsyttään tuo meidän äijä! Se on varsinainen paskiainen! En ole puhunut sille oikeastaan mitään pariin viikkoon. Ja jos se on yrittänyt lähestyä seksimielessä, olen torjunut heti- ja aion torjua edelleen. Kaikenlaista sontaa on tietty tapahtunut jo aiemmin ja kaikki semmoinen kertyy tuonne muistiin. Sitten yhtenä yönä, kun lähdin täältä työhuoneesta koneelta mukkumaan, niin törmäsin häneen tuossa pimeissä rappusissa (olin vähän sokkona, kun sammutin just valon työhuoneesta)  Niin, siis törmäsin häneen ja mitä äijä sanoi :" Mitä vittua sää päin kävelet!" Silloin ajattelin, että se on ihan saakelin urpo! Tuohon malliinko puhutaan rakkaalle vaimolle? Eikä sitten edes sen jälkeen pyytänyt anteeksi!  Jotenkin siinä paskassa kiteytyi tämä kaikki.  Tekisi mieli jättää koko äijä... mihin minä sitä enää tarvin??

ihana-normal.jpg