Kevättä ja auringonpaistetta!

Reilu viikko sitten kävi iso johtaja minua katsomassa.  Oli tehty päätös, että myymälämme muuttaa uusiin toimitiloihin.. Ja muutto jo huhtikuun alusta. Pari keikkaa olen tehnyt tässä välissä ja yhden teen vielä ennen pääsiäistä. 

Kotona on ihan jees. Jösse on asunut täällä viime viikot ja kävi eilen tapaamassa entistä tyttöystäväänsäkin, toivottavasti suhde lämpiää uudelleen. Pojalla on niin  paljon parempi olla, kun on parisuhteessa. Kohta hän täyttää 30 vuotta, muttei elä aikuisen elämää vieläkään. 

Anders... mitähän sanoisin, yrittää kovasti miellyttää, muttei pysty. Valitettavasti. Olen tässä vähän kuin kissa pistoksissa - pitäisi kehittää itselleen jotakin toimintaa, niin jaksaisi tätä avioliittoakin paremmin. Ja onhan täällä nyt naapuripaikkakunnalla taas kesänäytelmä tulossa, mutta siihen on ensi sunnuntaina miehityskokoontuminen. Enkä pääse paikalle, kun olen töissä. Vaikka olisi kyllä mukava viettää vapaa kesä välillä. En minä tiedä!!  Joka paikkaan tekisi mieli mennä, mutta kun ei kakkua voi yhtäaikaa syöda ja säästää.

Tytti kärsii nyt marssimurtumasta- oli ollut pitkällä marssilla täysvarustuksessa ja siinä sitten saanut rasitusmurtuman jalkapöytäänsä. Hän vaikutti kuitenkin vammastaan huolimatta pirteältä, kun viime viikonloppuna tässä piipahti.