Niin. Kun kaikki on periaatteessa hyvin, mutta jonkilainen peruspohjavitutuksen tunne kuitenkin pukkaa esiin. Joku rassaa. Mikä? Tiedän kyllä, että osittain minua kismittää tuo pienen paikkakunnan hyväveli-yhteisö, tai sellainen : mene sää tuohon yhdistykseen/ seuraan johtokuntaan, ja minä meen tän toisen ja vaihdetaan sitten paikkoja parin vuoden päästä. Piiri pieni pyörii. Ja nyt siskoni lähti mukaan tähän piirileikkiin. Jotenkin musta tuntuu, että meidän olisi pitänyt pysyä tästä piiristä sivussa. Jossain vaiheessa nimittäin taatusti sataa paskaa niskaan. Nyt jo haukkuvat selän takana... toivottavasti saan olla sivussa siitä. Mutta ei tämä kaikki kummallinen harmistus siitä johdu.

Tänään oli taas sali täynnä yleisöä. Näytös meni jotenkuten... tässä on taas tämä sama tilanne- pieni kyllästyminen ja lattea energia koko porukalla. JA siellä täällä tulee pieniä mokia. Itsellenikin, lähinnä laulujen sanoissa, vuorosanat minulla yleensä menevät kohdilleen- jotkut toiset sekoilivat niissä tänäänkin.

Allulle on tullut kummallinen rahanpummaamistarve. Isänsä syytää hänelle rahaa minkä ehtii. Ja lisäksi käydään viemässä pulloja kauppaan. Minulta pyydetään vielä lisää. Kaveri kun ajelee mopoautolla, niin meidän poika kyytiläisenä maksaa bensat. Allu on välillä saanut käyttöönsä minun VisaElectronin, olen antanut luvan käydä kaupassa tai nostaa tililtä jonkun kerran. Nyt se kortti vaan on "unohtunut" pojan lompakkoon ja tili höylätty lähes tyhjäksi! Noo, siis kyseessä on sellainen tili, johon menee lähinnä lapsilisät, eli tavallaan Allulle tarkoitettuja rahojahan ne on. Mutta tuolla tilillä on myös Tytin rahoja jemmassa. Ärrrr. Miten hemmetissä saisi tuonkin kersan tajuamaan rahan arvon, varsinainen kermaperse koko poika. Millään ei tekisi MITÄÄN, mitä pyydetään tai peräti käsketään- huone sekaisin ja roskainen, koulutehtäviä ei viitsitä edes vilkaista- mutta palkkaa pitää saada. Voi paska

:D :D Ja tämän lisäksi minua varmasti kismittää myös nuo Duudsonit. Niiden ohjelman mainokset pyörivät Maikkarilla tämän tästä, eikä niitä pääse pakoon! Ärsyttäviä ja lapsellisia äijiä-  minusta ainakin. Olen nimittäin saanut seurata samanlaista kohellusta täällä kotona kahden ADHD- poikani taholta vuosien ajan. Ja nyt kun olen saanut lapseni sen verran isoiksi, ettei tuo ole ihan jokapäiväistä meillä, niin miksi sitä tuuppaa silmiini televisiosta.En todellakaan katsele yhtäkään heidän esitystään vapaaehtoisesti! No juu... tämä nyt oli tämmöinen vuodatus. Ei mun perusvitutukseni johdu Duudsoneista, vaikka ne ärsyttävätkin.

Haluaisin matkustaa taas Venetsiaan. Roomassakin olisi kiva käydä. No, entäs sitten joku kiva löhöloma kesällä?? Tietty kesäteatterin jälkeen vasta... 

mustapaita-normal.jpg