Tänään olen vapaalla,  muuten koko pääsiäisen töissä.

Viime viikolla tapahtui kaikenlaista hölmöä. Kuten sellaista, että olin jo lähettämässä tekstiviestiä näytelmän ohjaajalle, mutta peruin sen viime tipassa. Harkitsin uudelleen ja päätin tiistaina laittaa sähköpostia sen sijaan. No okei, mietin koko tiistaiyön asiaa ja heti aamulla kirjoitin parin tunnin ajan meiliä, harkitsin tarkkaan, muka, mitä kirjoitan. Ja lähetin. Mutta vastausta en saanut. Olen ollut aivan hermona, asiasta, katunut, että lähetin koko meiliä. JA tulin lopulta siihen tulokseen, ettei minun kannata tehdä MITÄÄN, ennenkuin olen harkinnut kolme päivää vähintään!! Mun oli sydämelläni niin paljon juttua. Esim. Jössen toilailut, joissa eräs "kaveri" oli tullut tyttöystävän asuntoon sorkkaraudan kanssa ja kun Jösse meni puolustamaan, oli tullut sorkkaraudasta päähän. Silläviisiin. Kyllä poika vaikutti ihan ok:lta kun myöhemmin juteltiin, vihainenhan hän toki oli taas, eikä tunnustanut ottaneensa itse mitään. Mutta olihan siellä ryyniä vedetty! Ei tuollaista tapahdu selvin päin, ei todellakaan. Ja kyseessä oli pitkän linja rikollinen- poliisikin soitettiin, mutta Jösse ei "vasikoinut" asemalla mitään. Voi helvata... Onko ihme, että mun päässä lyö yli!!?? 

Tänään olen ollut päänsäryssä aamusta, nyt jo helpottaa. Lepopulssini, siis makuulla, oli 93 ! Meneekö vähän lujaa? Hakkaa tuolla kurkussa suorastaan: 

Nyt olen menossa lauluharjoituksiin siskolleni, toivon mukaan kroppani rauhoittuu. Tätä voisi nimittää kyllä jo stressiksi. 

Niin, en mä sille ohjaajalle näitä asioita kertonut. Vaan sen , etten halua mitään muutoksia näytelmään, kestän kyllä sen kaiken koskettelun ym. Mutta ihan tyhmää ja tarpeetonta oli lähettään viestiä. Joko se on saanut sen, ja ajatellu Ok, ei muuteta mitään- mutta ei tiedä mun odottavan vastausta. Tai sitten se on ajatellut, että saakelin hullu ämmä, mitä se nyt noin iholle tulee viesteineen, eikä siksi vastaa. Tai sitten se lukee tosi harvaan s-postia, eikä ole vielä saanut sitä viestiä, tai sitten sillä on joku roskapostiasetus, joka on blokannu mun postin. Tai mun roskaposti on blokannut sen vastauksen. Mikä sitten näistä vaihtoehdoista on todennäköisin....