Juu, viime viikonloppuna oli ne päättäjäiset, elikäs loppukaronkka. Se pidettiin erään seurueeseen kuuluvan kesä-asunnolla. Paikka oli mielettömän kaunis vanha huvila,joka sijaitsee joen rannalla (kunnollisen joen, ei minkään rutaojan) Osa meistä  saunoi ja ui joessa. Minä en. :( Mulla kestää aina niin kauan saunan jälkeen tällätä itseni siihen kuntoon, että voin olla porukassa. Enkä viitsis pukea enää päällenikään ym. Minä tykkään saunoa kotona ja heilua sitten loppuillan pelkässä saunatakissa tukka sojottaen ilman meikkiä. Mutta ok. muutamat, lähinnä miehet saunoivat. Ruokaa tarjottiin myös ja se olikin oikein hyvää, söin kaksi reilua lautasellista. Olinhan ollut aamupäivällä flamencotunnilla ja siitä mennyt suoraan Jösseä tapaamaan "kahville". Oikeasti odottelin  poikaa siellä kahvilan tuntumassa yli puoli tuntia! Ja kahvilla vierähti yli tunti, kun innostuttiin höpöttämään. Jösse oli ok, eli keskustelu oli mukavaa.En ehtinyt syödä yhtään mitään koko päivänä!  Autolla minä sinne karonkkaan sitten ajelin ja join siellä pelkkää vettä. Mutta olipahan sitten hauska ilta! Uskon, että kaikilla oli yhtä mukavaa. Aloitimme viiden aikaan ja minä lähdin kotiin vähän jälkeen puolen yön, ohjaajamme tuli kyydissä kotiin. Ja avautui hieman pöhnässä minulle matkan aikana. :) Sekin tuntui minusta mukavalta- olen saanut tästä nuoresta miehestä ystävän. Hän selvästi luottaa minuun ja arvostaa mielipiteitäni ja lähtiessään hän toivoi saavansa nähdä minua samoissa puitteissa edelleen. Eli ystävyytemme varmasti jatkuu, vaikka tämä projekti loppuikin. 

Sisareni tällä hetkellä luotsaama seura on tehnyt päätöksensä ensi kesän ohjelmasta. Tulossa on jokin viihteellinen kassamagneetti, johon tarvitaan laulajia ja näyttelijöitä, ehkä tanssijoitakin. Ja seuran johtokunnan jäsenet tuuppaavat kilvan lapsiaan framille, just. Mutta Anna sanoi, että sinne kannattaa hakea. En tiedä jaksanko kolmatta kesää vetää ja kun näytelmäseurassa puhuttiin vielä, että talveksi saattaa olla jotain ohjelmistoon. Ehdottomasti pyysivät minua tulemaan syystapaamiseen, jossa talven asioista keskustellaan. Olisinkin sinne menossa, mutta nyt tuli ukolle kutsu (avec) samalle lauantaille, tarjolla olisi musiikkiteatteria ja kolmen ruokalajin illallinen. Voi perse, kumman tästä nyt valitsisi.. Aina kaikki tulee päällekäin, plääh.

Ja sunnuntaina sitten olin Tampereella Viisas elämä-messuilla sisareni Annan kanssa. Menimme puolen päivän tienoilla ja lähdimme kun messut loppuivat klo 18. Eli siinä meni koko sunnuntai. Mutta olihan sitten senkin edestä antoisaa ajanvietettä! Ostin satasilla tuotteita ja otin hoitoja. En silti ajatellut rahanmenoa,, sillä tallaisia tilaisuuksia tulee mun kohdalle tasan yksi viidessä vuodessa. Halusin ehdottomasti käydä "päivittämässä" muutamia asioita ja onneksi sain sisaren mukaan matkaseuraksi. Annalle tämä päivä oli ehdottoman tärkeä ja hyvä- hän kun on ottamassa elämässään suuria askeleita. JA niin me mietiskelimme, otimme healingia ja intuitiivisia mielikuvia, aurakuvan, Tarot tulkinnan, minulle tehtiin Aura Soma- tulkinta ja kehonkoostumusmittaus. Ostin jos jotakin öljyä, saippuaa ja muutamia kirjoja. Ukko katsoi ihmeissään, kun tulin illalla kotiin kassi täynnä tavaraa. Hänen mielestään se tietenkin on hympyykkia- mutta siitä viis. Minä nautin :) 

Ketogeeninen dieettini loppui ja jatkan Tim Ferrisin 4 tunnin kehon ohjeilla. Menestys ei ole ollut mitenkään taattu, mutta etenen kuitenkin pikku hiljaa. Olisin ollut niin valmis seuraamaan jotakin kunto-ohjelmaa, mutta kun en heti sellaista löytänyt, into meni jo ohi.

10603801_830697133629808_751804119250358