Minä hankin Tarot-kortit ennen joulua. Enhän minä niistä oikeasti mitään osaa lukea, mutta silloin tällöin haen intuition ohjausta. ja viime aikoina intuitiota onkin tarvittu aika paljon. Mieltä askarruttavia kysymyksiä on ollut useita ja jaakobin painia harrastettu ajatusten kanssa, yleensä öisin. Minulla on ollut koko ikäni omituisia "kykyjä". En osaa ennustaa, enkä parantaa, mutta toisinaan luen selkeästi toisten ajatuksia (!), tiedän mitä hän tekee seuraavaksi tai tiedän missä hän on. Kuulostaa kummalta ja on kummallista.

Voisin kertoa esimerkin: pari vuotta sitten kesällä Jösse asusti ongelmineen tuossa meidän puutarhamökissä. Kerran lähdin tapaamaan häntä (olimme toki jutelleet edellisenä iltana puhelimessa), mutta hän ei ollutkaan mökissä, vaan oli viettänyt yönsä jossain muualla- siis toisin kuin lupasi. Mökin ovea ei ollut lukittu ja siellä oli sekaista. Suutuin moisesta leväperäisyydestä niin, että siivosin ja pakkasin pojan tavarat säkkiin. Sitten tuli puhelu- Jössen puhelin oli löytynyt  muutaman korttelin päästä,  kerrostalon pihalta sinä aamuna ja lupasin hakea luurin tuota pikaa. Kun olin hakenut luurin (ja palkinnut löytäjän) palasin mökille, mutta poikaa ei kuulunut. Aloin olla todella huolissani. Minun oli kuitenkin pakko lähteä mökiltä kotiin iltapäivän koittaessa. Autoon istuessani minulle tuli tunne, että nyt on pakko ajaa muutama kierros ympäri kaupunginosaa, jossa siirtolapuutarha sijaitsee. Ajoin korttelia ympäri  ja kiersin vielä ison tien kauttakin. Ei näkynyt... kunnes vilkaisin nopeasti taustapeiliin ja huomasin hahmon. Tajusin sen olevan Jörn, mutta toisin kuin normaalisti, hänellä ei ollut poninhäntää vaan tukka oli vapaana. Ymmärsin heti, etteivät asiat olleet kohdallaan. Käänsin auton ympäri ja pysäköin eräälle parkkialueelle. Juoksin poikani luo. Hän oli psykoosissa ja hoiperteli pitkin ojan pohjaa Oli ollut sekunnin sadasosasta kiinni, että huomasin hänet enkä ajanut ohi. No, loppu onkin varmaan jossain täällä päiväkirjassa. Ambulanssihan siihen täytyi hälyyttää jne.  Hei, mitenkäs tämä nyt meni vähän sivuun aiheesta? Piti kertoa näistä kyvyistä.

Niin olen useinkin lukenut, varsinkin läheisten, ihmisten ajatuksia. Saanut heidät hämmentymään vastaamalla ennenkuin he muodostavat kysymysta tai kertomalla, mitä heille on hetki sitten tapahtunut ( siis näkemättä)  

Voihan olla, että näitä kykyjä on meillä kaikilla, eivät vain aina tule esiin. Toivottavasti nuo Tarotit kuitenkin auttavat minua tekemään paremmin päätöksiä ja välttämään öisiä pohdiskeluja.

luonnollinen-normal.jpg