Olen edennyt jo viimeiseen sairaslomaviikkoon. Joka ei kuitenkaan ole mikään lepoviikko vaan oikein sutinaa ympäriinsä. Olen käynyt työpalaverissa ja työpaikalla, teatterilla harjoituksissa , lauluharjoituksissa ja radiomainoksen äänityksessä. Olen kyllä hyvin toipunut itse leikkauksesta, mutta nyt on flunssa päällä.

Jösse oli meillä vähän aikaa ja sitten hän muutti jonkin naikkosen luo, joka asuu edellisen kämppäkamun naapurissa. Kämppiksen poika nimittäin muutti samaiseen yksiöön ja tietenkin siellä tuli ahdasta ja oikeammin ahdistavaa. Uudessa kämpässä ahdistavat Jösseä kaksi kissaa, joille J. on allerginen.

Muuten elämä soljuu mallillaan.Odottelen kovasti työhön paluuta! Vaikka on minun todettava, että hyvin viihdyn vapaallakin. Tosin olen toiminut lasteni taksina lähinnä. 

Tytti sai vihdoin hautausluvan isälleen. Kuolinpäiväkin saatin määriteltyä- sitten tulikin kiire hautajaisille. Mutta meidän Tytti sen onkin reipas ja toimii saman tien, joten hautapaikka, krematorio ja muuta semmoiset ovat nyt hoidettu ja isän puolen sukulaisille hautajaisista ilmoitettu. Minä en varmaankaan mene.