Täällä minä istun koneen ääressä, taas. Ja pidän poskeani vasten sellaista punaista ledvalosauvaa, jonka pitäisi auttaa ihoa uusiutumaan ja ryppyjä hälventymään. Olen niin valmis kokeilemaan kaikenlaista muuta, paitsi mitään kauneuskirurgiaa, Olen viime aikoina kiinnittänyt yhä enemmän huomiota kasvojeni ryppyihin, silmäluomieni  laskeutumiseen ja varsinkin leukani alle lupsahtaneeseen helttaan! Kamalaa huomata, että otsassa on jo muutamia vaakasuoria viivoja ja silmien allakin useita... Itsestä aina tuntuu niin nuorelta, mutta herranjestas olenhan minä jo 52-vuotias nainen! Kai se vaan täytyy hyväksyä. Että peilikuva muuttuu vauhdilla äitini näköiseksi. Minä olen kuitenkin vartaloltani muodokas, mutta silti normaalipainoinen, ellen jopa hoikka.Vaikka en ole muutamaan vuoteen harrastanut mitään hikiliikuntaa, enkä juuri tehnyt jumpaakaan. Joskus tuolla tvisterillä (selätin) tai hulavanteella reenaan ja niitäkin tosi harvoin. Pitäisikin tuossa huhtikuulla alkaa jonkinlainen kuntokuuri kesää varten. Vaan enpä tiedä jaksanko. Plääh.

Nyt minulla on viikonlopun ajan vapaata töistä. JA sopivasti oli jo tänään pää kipeänä. Aion kuitenkin nauttia täysillä huomenna siitä, ettei tarvitse meikata eikä laittaa hiuksia. Sillä sunnuntaina taas täytyy tehdä molempia, kun on näytös.