Kirjoittelin taas pitkät pätkät ja kun piti lisätä kuva, niin teksti katosi. Kiitos.

Niin, olin töissä tänään. Iltapäivällä piti mennä tapaamaan vanhoja kauppiskavereita. Ohjelmassa oli leffa 21 tapaa pilata avioliitto ja sen jälkeen ruokailu ravintolassa. Olin eilen illalla siskoni luona ja varasimme netistä matkan Milanoon tän kuun 24.-28. päivä. Töissä yritimme setviä lomatoiveita. Olin niin väsynyt ja kurkkukipuinen sitten illalla. Jotenkaan ei sitten tänään hontsittanut olla sosiaalinen ja ilmoitin kavereille olevani kipeä. On heitä siellä neljä tai jopa viisi, ettei mua siellä tarvita. Olishan se ollut kivaa, mutten kertakaikkiaan nyt jaksanut. Huomennakin on työpäivä! Helppoa kai se tuollaisille on, jotka ovat viikonloput vapaalla. Mua ketuttaa sekin, etten ehkä saa lomaani sopivasti pidettyä, Meidän työpaikalla, vaikka olenkin esimies, vesitetään kyllä hienosti lomatoiveet. Ketjun pomo vetää punakynällään. Paska

Leivoin kuppikakkuja, nyt ne odottavat tuolla yläkerrassa kuorrutusta. Nami.

keng%C3%A4t-normal.jpg