Hei, tuo kirjoitusvirhe tuli vahingossa, mutta jätin sen kun se oli niin hauska Jalka suussa

Mitenkäs meillä??  Millä ihan hyvin. Asiat rullaavat juuri niin kuin pitää. Parin viikon päästä lähdetään sinne Lontooseen ja vasta keväällä Toscanaan, näin sovimme lopulta.

Allu palasi lääkkeisiin. Meillä on ollut nyt helpompaa, sillä läksyt ovat alkaneet sujua ilman erityisempiä riitoja. Ennenhän pojan kanssa sai tapella tosissaan, että se suostui koulutehtäviin edes kajoamaan. Kiusaamista on Allun mukaan edelleen. Mutta valittaminen niistä vaihtelee, Allu valittaa asiasta yleensä illalla, kun lääkkeen vaikutus on ohi ja kaikki tavallaan ottaa päähän. Ymmärrän tunteen ja yritän olla vain tukena. Tuo Facebook on oikeasti uusi kiusaamiskanava ilkeille kakaroille- osa kommentoi, varsinkin kuvia, todella inhottavalla tavalla. Olen välillä puuttunut asiaan... Sillä seurauksella, että Allun opettaja suuttui minulle. " Että oppilaan äiti on mennyt ottamaan toiseen oppilaaseen yhteyttä Facebookissa, jo on aikoihin eletty"- totes äijä mulle. Tämä tapahtui silloin keväällä, kun Allu pahoinpideltiin koulussa.... en muista kerroinko siitä täällä.

Jössellä menee, miten menee. Kyllä taas välillä haettiin pillereitä lääkäriltä kovalla tohinalla (rahat lainattiin minulta, tietenkin) ja sitten ne napsittiin parissa päivässä. Tyttöystävä soitteli minulle ja oli huolissaan. Mutta sai kuin saikin Jössen ruotuun takaisin. Tällä kertaa minulla ei ollut suuri huoli, olen jostain syystä alkanut päästää irti- siirtää vastuuta pojalle itselleen.  Tai, kyllä taas tänä viikonloppuna oli semmoinen "hammaslääkärivedätys", eli oli hammaslääkäri tilattuna sunnuntaille(!) ja sen piti maksaa 50,-, ok sai rahat minulta. Mutta sitten kävikin ilmi, että pojalla ei ole tallella Suomen henkilöllisyystodistusta (tiesin kyllä Kela-kortin hukkuneen, mutta että henkkaritkin...) vaan Norjan henkkari/kelakortti. Eihän se sitten käynyt hampilääkärissä ja aika piti perua... mutta rahat pistettiin sileeksi. Päättämätön

Ukon kanssa menee silleesti, tälleesti. Ei kehuttavaa, mutta ei mitään riitojakaan. Joskus vaan kaipaisin ihan juttelua.. mutta eihän me puhuta "samaa kieltä". Seksiä se haluaa kyllä, mutta keskustelu tai hellyys, hmmm, joutavaa hommaa. Eihän se edes kuule puhetta- kysyy heti vaan että MITÄ. Arvatkaapas menettääkö hienoinkin lause merkityksensä, kun se täytyy toistaa kolme kertaa?? Andersin kuulo on valikoiva...

Mulla menee töissä tosi hyvin. Paremmin kuin missään. Itse asiassa olen just lähdössä sinne. Enkä siitä asiasta ehdi enää mitään kirjoittaa. Palaamme asiaan piakkoin!!