Ehdinpähän kirjoittaa vielä kesäkuussa! Olen ollut niin koko alkukuun menossa, etten ole ehtinyt käydä kotona kuin nukkumassa.Teatteriharjoitukset  ovat olleet arki-iltaisin, ma-ti-ke-to ja ehdin pitää viikon lomaa tuossa kesäkuun alussa. Silloin oli tietenkin harjoitusten lisäksi kotihommia ja perjantaina ajoimme Tytin kanssa Sotkamoon, Vuokatin Katinkultaan, jossa vietimme viikonlopun. Tytillähän on isältään peritty viikko-osake Kuusamon Tropiikissa, mutta tällä hetkellä Tropiikkia remontoidaan, siksi siirryimme Vuokattiin. Oli oikein kiva reissu ja lämmin, aurinkoinen sää. Hotellihuoneisto oli upea- kyllähän siellä kelpasi majailla. Ajotmatkaa meillä oli tietysti tunteja, mutta vuorottelimme kuskeina.

Sitten koitti paluu arkeen. Työkaverini, oikea käteni, jäi lomalle kohta palattuani. Ja minä jäin töihin kahden uuden, nuoren työntekijän kanssa. Nyt sitten onkin tavaraa tullut myymälään roppakaupalla ja olen saanut painaa hartiavoimin töitä. Ei sillä, molemmat uudet työtekijät ovat ihan ok., mutta heille on kaikki vielä niin uutta ja ihmeellistä- silläpä sitten tavaran purku ja sijoittelu on vielä melko hidasta. Raskaan työpäivän jälkeen ajan sitten n. 40 km. teatteriharjoituksiin, joissa ei tarjota aina edes kahvia, eikä koskaan mitään syötävää. Pitää olla omat eväät. Omituista, kun näyttelijät eivät saa mitään!! Ei kulukorvauksia matkoista, eikä edes voileipää kahvin kanssa (ohjaaja tarjoaa kahvit silloin tällöin!!) Joten olen kovin nälkäinen ollut harjoituksissa, sillä en ole kunnolla ehtinyt päivälläkään töissä syödä, enkä eväitä ikinä muista tehdä. No, kuitenkin nyt ohjaaja kysyi, voiko minun autoani käyttää näytöksissä. Sanoin, että kyllä, jos saan kilometrikorvauksia/bensarahaa. Ei ole vielä tullut vastausta.

Niin, sitten päästään tähän juhannukseen. Oltiin taas isolla porukalla mökillä. Ilmoitin meidän porukan siihen tanssihaasteeseen ja siellä me sitten veivasimme hulahulaa Robinin tahdissa klo 22, koko porukka. Myös meidän isä ja äiti (85v.) ja jopa Anders... Videokin kuvattiin ja siitä tuli aika hilpeä, se on vinossa ja ihmisiltä puuttuu päät. Allu kuvasi Tytin puhelimella Instaan suorana- ei onnistunut, mutta minä laitoin varmuuden vuoksi siskoni kännykän pöydälle kuvaamaan ja tämä hassu video nyt oli ainoa todiste tanssistamme. Mutta pitävä todiste, olemme mukana laskuissa.Mökillä oli koleaa, mutta auringonpaisteistakin, eikä onneksi satanut, ennenkuin juhannuspäivänän vasta. Silloin tulimme kotiin perheen kanssa, vieraat lähtivät jo aiemmin. Nyt, toisena juhannuspäivänä olen tietenkin töissä.