Voi, miten tylsää täällä töissä voikaan olla. Alunperin minun piti kierrellä tänään maakunnissa, mutta suunnitelmat muuttuivat. Nyt olen myymälässä ja asiakkaita liikkeella tosi vähän. Eiliset tavarat on jo laitettu esille, lisää ei ole, ainakaan vielä, tullut. Paperihommani hoidin jo aamulla. Äh, syödäkään ei vielä jaksa. Joten, heilumpa sitten täällä netissä. Tämähän on meiltä kielletty työajalla... samoin puhelimessa puhuminen (omien asioiden) ja muu kännykän räpläily, kirjojakaan ei saisi lukea. Mutta aivan salettihan se on, että jos nyt keitän kahvia ja kaadan sen kuppiin, niin tasan tarkkaan tulee asiakkaita pyörimään juuri silloin ja kahvin juomisesta ei tule yhtään mitään. Murphyn laki.

Hankin itselleni syntymäpäivälahjaksi eilen aktiivisuusrannekkeen. Olen todella utelias näkemään normaalin aktiivisuustasoni ja sen miten ranneke sitä tulee kohottamaan. Tämähän on todettu! Katselin maanantaina Prisma-dokumenttia, jossa eräs brittilääkäri tutki ja kokeili erilaisia lääketieteellisiä mittareita kotikäyttöön. Aktiivisuusmittareista oli aika laajasti siinä ja innostuin. Olin aiemmin sitä mieltä, että olen välillä vähän liiankin aktiivinen, eikä siinä rannekkeita tarvita :)  nyt siis ranteessani on lila kotimainen aktiivisuusranneke. Ja juu, kerron mieluusti tuloksistakin. '

NO, nyt tuli asiakkaita, alanpahan hommiin.