Jösse on ollu meillä nyt muutaman päivän. Sitten se lähti kaverilleen, yhdelle Jerkulle, joka odottaa pääsyä korvaushoitoon. Puhuin Jössen kanssa tänään puhelimessa ja hän ainakin vaikutti selvältä, toivottavasti myös oli.

Olen ollut eilisestä asti kipeänä. Nielu-, poskiontelo- ja korvatulehdus. Lääkäri määräsi sairauslomaa ja troppia. Inhoan niin sairastamista- pläääh. Päässä kohisee ja joka paikkaa särkee. Onneksi sairastan harvoin ja onneksi menin tänään hakemaan sairauslomaa. Pääsisin nimittäin ihan just töistä- tässä kunnossa olisi ollut työnteko hirveää tuskaa.

Ikävästi vaaka näytti nyt yhden kilon painonlisää. Perkule- olen kyllä syönyt huoletta- mutta miten pääsen tuosta kilosta eroon? Laihduttaminen on minulle tuskaa, silti olen päättänyt tarttua heti toimeen kun yksikään ylimääräinen kilo koittaa. Niinhän se on helpompaa eivät pääse kertymään, vaikka yhdestä kilosta lähellä ihannepainoa on yleensä vaikeaa päästä eroon. 

Allun taskusta löytyi tänään tupakkaa... sattumalta samaa merkkiä, mitä Jörn polttaa. Keskustelin vakavasti Allun kanssa ja aion keskustella Jössenkin kanssa, kun se nyt ensiks kotiutuu. Niiiiin, ja saihan se eilen tietää miten kävi sen puukottajan oikeudenkäynnissä. Puukottaja sai neljän vuoden kakun ja Jörn 10 500 €:n korvaukset. Poika kehui minulle, että nyt äiti saat velkoja takas. Sitä jään odottamaan... :)

oranssi-normal.jpg