Olin tänään töissä. Vielä on vähän laittamista, että saadaan liike kirjakaupan näköiseksi. Tila on melko suuri halli, joten tavaraa on tullut paljon. Paljon on ollut hinnoittelua, tavaran purkua ja tarkastusta. Minä olen päivittänyt niitä sitten koneelle ja varastoon lähetyslistojen mukaisesti. Pääsin kyllä tänään jo ihmisten aikaan, siis kolmelta, kun yhdeksään menin.

Ensi viikolla menen maanantaina vielä ja tiistaina onkin sitten kutsuvierasilta. Keskiviikkona avajaiset kaikelle kansalle ja pirskatti, viikonloppuna heti vappu! Mutta niinkuin mainitsin, olen päässyt laittamaan itselleni mieluisat vuorot vapuksi. Vaikka ei minua kovasti vappuhulinat kiehdo! Ehkä se brunssi, johon olemme parina viime vuonna osallistuneet voisi kiinnostaa, mutta nythän sinne sitten tulee se sukulaismieskin, jota en välttämättä haluaisi vappuani pilaamaan.Päättämätön

Jösse on mennyt taas kavereiden luokse viikonlopuksi. Mutta tällä kertaa minulla ei ole niin huolta... En voi joka viikonloppu olla sydän syrjällään. Jos jotain tapahtuu, niin se tapahtuu minun huolehtimisestani huolimatta.

Allu on tuonut vähän parempia numeroita nyt kokeista, kun kovistelin häntä numeroiden suhteen.

JA tulihan meille se kutsu sinne Toscanan reissuun syksyllä. Ei muuta kuin sinne!!!Nauru