Niin, hyvällä vauhdilla edetään jo syyskuuta. Ihanat ilmat on olleet viime päivinä. Näytelmää harjoitellaan jo näyttämöllä ja minä saan taas matkakorvauksia, kun joudun ajelemaan kauempaa. Meinasin jo, että jättäydyn pois näytelmästä, koska näytelmäseura ei mielellään maksa korvauksia muualta tulleille, mutta ei sieltä löydy paikallisia naisia tilalle. Roolini on melko erikoinen ja kuulemma vaatii minut!   Kesänäytelmän loppukaronkkakin pidettiin tässä viikonlopulla ja kyllä oli paskat bileet. Minä olin tietysti autolla, mutta ei se niitä bileitä olisi parantanut, että olisin vinkkua tai lonkeeroa ottanut. Oikeesti mua potutti  koko helvetin sakki! Tuli mieleen muutaman tyypin kesäiset paskapäisyydet ja ajattelin, etten ikinä enää tuohon porukkaan eksy- toivottavasti se myös pitää. Olin bileissä muutaman tunnin ja ajelin kotiin helpottuneena, kun ei tarvinnut paljon julkkiksenkaan kanssa jutustaa, vaihdettiin vain muodolliset kuulumiset. Samoin paskapäät menivät omaan porukkaansa, joten ei tarvinnut kuin huikkailla heit !! Oli minulla siellä muutama ystäväkin, joiden kanssa sitten vähän enemmän seurustelin.

Yhden ystäväni lapsi, tosin jo 25- vuotias lähti oman käden kautta ja sitä tässä nyt on surtu useita päiviä, sekä hänen kanssaan, että yksistään. Kamalia pelkotiloja myös yösydännä on hiipiny mieleen, esimerkiksi että meidän Allu joutuu johonkin onnettomuuteen  ja minä menetän hänet. Hirveetä, kertakaikkiaan. Mun ystäväpiirissä on tänä vuonna jo kaksi äitiä menettäneet aikuisen lapsensa!

Meillä Jörnin kanssa on mennyt hitusen mukavammin, en ole enää kroonisesti hänestä huolissani. Tytti sai ajokortin ja on ajellut minun autollani mielellään. Isänsä asunto on nyt myynnissä ja toivon todella, että se menee kaupaksi mitä pikimmin.

Ukkoni Anders ei ole oikeastaan ollut yhtään mitään muuta kuin se sama äijä mikä aina on ollutkin. Voiko enää hankalammin sanoa, että tuo ukkeli makailee kotosalla ja katselee TV:stä urheilua ja tsekkailee vedonlyönnin kohteitaan puhelimeltaan, telkkarin ääni on tietenkin kovalla ja minä mieluiten pakenen alakertaan omaan työhuoneeseeni katsomaan televisiota tai surffailemaan netissä. Varsinainen malliavioliitto siis!

hattu.jpg