Niin, olin Milanossa pikkusiskoni kanssa viime viikolla 5 päivää. Tulimme kotiin su. 28.4. kassit täynnä tuliaisia. Oli mukava reissu. Kävelimme paljon, tuhlasimme rahaa ja nautimme. Ilmat olivat pari päivää kauniit, yhden päivän sateinen ja muutama puolipilvipäivä. Sadepäivänä oli toripäivä ja siellä viihdyimme 6 tuntia! Suomalaiset eivät anna sateen haitata... 

Jouduin jäämään kaksista näytelmäharjoituksista pois matkan vuoksi. Asia vaivasi minua todella, silti nukuin matkalla hyvin, enkä ollut levoton.

Esikoisella, Jörnillä, oli syntymäpäivä maanantaina, ja hän itse otti minuun yhteyttä- kävimme syntymäpäiväkahvilla.

Olin Vapun töissä. Töissä oli muutenkin poissa ollessani tapahtunut yhtä sun toista harmittavaa. Lisäksi meidän palaveri menee taas päällekäin teatteriharjoitusten kanssa. 

Meillä oli eilen illalla teatterilaisten kanssa illanvietto. JA taas sieltä lähtiessä mulle tuli levoton yö. Nyt olen kyllä yhdistänyt sen nesteenpoistolääkkeeseen, sellaiseen kuin Jalkatrimmeri. Se on hyvä luontaistuote seisomatyötä tekevälle, mutta olen syönyt sitä nyt n. vuoden ajan. Levottomuuteni on kasvanut- päänsärkyä usein aamuisin. Ahdistaa. Matkalla minulla ei ollut k.o. lääkettä mukana, ja silloin voin hyvin. Kotiin palattuani huomasin turvotusta ja otin lääkettä jälleen. :(  Lieneekö siinä syy?