Jösse viruu i fängelse. Tyttöystävän äiti toi meille ne kirotut pankkitunnukset. Ukko vastaanotti, kun minä olin töissä. Piti alkaa Jössen pankkiasioita hoitaan, niin oliko se järjen jättiläinen ( tyttöystävä) kirjoittanut mulle siihen käyttäjätunnusta ja salasanaa? No, ei. Arrgh!! Jösselle en voi soittaa, hän taas ei saa soittaa viikonloppuisin. Eli edelleen viivästyy pankkiasiat- kun se fittanin typerä kana- niin just, luit oikein. Se helvatan pikku apina, joka siellä Epsanjassa luuraa (vai onko tullut jo pois?) ei voinut hoitaa niitä pankkiasioita, vaikka nimenomaan sai siksi tunnukset. Jösse oli antanut sille rahansa, pankkikorttinsa ja tunnuksensa. Niin mitä tekee tämä älykääpiö nainen? Matkustaa Epsanjaan ja lähettää sieltä jonkun kirotun bänäviestin, eikä saatana hoida niitä asioita, jotka juuri piti hoitaa. JA nyt sen ämmän äiti tuo meille tunnukset- miksei se ritsa itse tuonut tai lähettänyt mulle suoraan. Haistakoon paskan. Nyt minäkään en saa maksettua niitä rästilaskuja ja taas kierre jatkuu. Tai mistä minä tiedän, vaikka se pikkuämmä olisi käyttänyt kaikki Jössen rahat, kun sen piti jo siirtää ne minun tililleni, vaan eipä ole näkynyt. Ja perkule pisti vielä viestiä, ettei hän osannut täyttää kaikkia kohtia Kelan sivuilla. Voi pyhä yksinkertaisuus taikka erittäin kiero mieli--- Nyt voi sanoa, että Sally-täti on hyvin hyvin,HYVIN vihainen. >:[   >:[   >:[