Niin, minä vaan täällä, Sally.  Elämä on mennyt samaan malliin kuin ennenkin. Töissä jonkinasteista kiirettä, uusia tehtäviäkin on tullut tehtyä ja mukaavaahan se on ollut. Päivät on kuluneet nopeasti. Ensi viikonloppuna on näytelmäporukan tapaaminen. Ja marraskuun alkupuolella suunnitellaan ensi kesän näytelmää. En ole nyt varma, otanko osaa koko kummalliseen sillisalaattiin. Mutta jos mulle on jokin rooli kirjoitettuna tarjolla, niin sitten osallistun. Mitään hölynpölyä, tanssi-laulu- sötkötystä en mene tekemään. Tämä on varma.

Perheessä on kaikki hyvin. Allun koulu menee siinä ja siinä. Ukko voi hyvin :) mielestäni. Jösse on vähän sekoillut, mutta nyt jo viesteillyt mulle taas ilmeisen kunnossa. Niin ainakin sanoo, totuus voi olla toinen. Tytin isällä meinasi taas lähteä hommat käsistä, mutta hän on ilmeisesti saanut itsensä kuosiin, toistaiseksi. Hirvee äijä! 

Minä olen laihtunut- juuri siihen normaalipainooni takaisin. Olen siis melkoisen tyytyväinen kaikkeen. :) :)  Kävin hammaslääkärillä hakemassa arvion tuosta hammasremontista... n. 5000 euroa se kustantaa. Hui.

 

Ja vielä yks juttu: Voitin RAY.n nettipelistä JACKPOTIN- ei se kyllä ollut kovin iso (800 €) mutta sainpahan takaisin sijoittamiani. Mutta ei se riitä edes hammasremppaan.