Voisin vielä tässä esitellä blogini päätähdet:

Minä olen Sally Sant 48v., toista kertaa aviossa, välissä myös yksi lähes 8 vuotta kestänyt avoliitto. Jokaisesta liitosta yksi lapsi. Kaksi nuorinta asuu vielä luonani, vanhin jo omillaan. Tällä hetkellä olen työtön myyjän toimestani ja käyn orientoivaa kurssia metallin alalle. Olen myös v. 2006 ammattikorkeakoulusta valmistunut restonomi- nimike, jolla vois pyyhkiä persusta- sekä v. 1996 valmistunut yo-merkonomi. Iloinen ja ylen positiivinen likka yleensä, kiivasluontoinen ja raivokas tarvittaessa. Suvaitsevainen ja rehellinen. Esiinnyn mielelläni, laulan ja tanssin, olen keskipisteenä. Kerron juttuja.  Ja vielä: sukunimeeni kuuluu l-kirjain s:n ja a:n väliin. Mutta en kirjoita sitä tähän, ettei kukaan googleta.... Viaton

Mies, nykyinen aviomieheni, viisikymppinen  tavallinen suomalainen mies. Ammatissaan pätevä, rauhallinen ja hieman sisäänpäin kääntynyt- sikäli vastakohta minulle. Ei puhu paljon, mutta on varsin luotettava. Tekee myös kotihommia. Aviossa olemme olleet kohta kymmenen vuotta ja yhdessä lähes 14 v.

Lapset Jösse, Tytti ja Allu. Esittelen heidät paremmin seuraavan session aikana. Koira lagotto romagnolo, Lumi 2v.

Asunto 6h+k+s rivitalo isohkon kaupungin eteläreunalla. Suvun kesämökki  lähikunnassa.