Joo, mitä siihen ravintolisäasiaan tulee, niin kylläpä vaan on vaikuttanut se nestetasapaino juurikin tuohon mielialaan!!! Olen ollut levollisempi ja itsevarmempi, ei ole tullut yöllisiä paniikkeja, en ole kuvitellut kamalia, enkä juurikaan vatvonut asioita! Ei ole iskenyt katumus ja tuska siitä, mitä tulikaan tehtyä/sanottua. Olen kyennyt olemaan oma itseni, eikä omatunto ole liiemmin soimannut. Ja kaikki tämä sen jälkeen, kun olen jättänyt ottamatta tuon Jalkatrimmerini. On tietysti hieman turvotusta reisissä ja nilkoissa, mutta olkoon. Pääasia, että mieli voi hyvin.

Töissä on ollut teemana nyt uuden työntekijän etsiminen, ja se onkin osoittautunut vaikeaksi. :( Haastattelin viittä ja heidän joukostaan vain kaksi olisi mielestäni sopinut meille. NO, se parempi on lähdössä ulkomaille juuri samaisella viikolla, kun meillä tarvittaisiin kovasti, ja se toinen,- ilmoitettuani, että valitsin hänet meille- kysyi palkan suuruutta ja sen kerrottuani huudahti että: "Niin pieni!" Enpä tiedä mitä tuleman pitää... tämä rouva on lähes minun ikääni, nyt pelkään pahoin, että taisin valkata haastavan tapauksen. Ei ehkä olisi kannattanut ottaa niin "aikuista"- onhan mulla muistot edellisestä aikuisesta, joka haukkui kaiken ja valitti kaikesta mun selkäni takana.

Näytelmä etenee hienosti, olemme jo päässeet harjoittelemaan maastoon. Kohtaukset, joissa minä olen, ovat jo mallillaan. Mutta samaa ei voi todeta pääroolien esittäjien kohtauksista! Siellä ovat vielä plarit kädessään ja niin tökkivää on meno, että saapa nähdä, minkälainen rakkaustarinasta lopulta kehkeytyy. Niin siinä käy,kun  täytyy olla liian monessa mukana. Ollaan puheenjohtajaa siellä ja täällä, omien töiden lisäksi ja sitten pitää päästä päärooliin näytelmään, vaikka ei ole yhtään aikaa harjoitella. Hohhoijaa, kyllä toiset ovat niin ahneita. 

Tänään on Tytin 22v. syntymäpäivä ja minun ja Ukon hääpäivä. :)