Tänä viikonlopulla oli vapaata. Tyttikin tuli lomille. Oli lauantaina kasvohoidossa ja teki kovasti mieli mennä  kampaajallekin, mutta en sitten kuitenkaan mennyt. Olin siinä hetken kaupoilla, vaikken mitään ostettavaakaan löytänyt. Illalla tuli Tytti saunomaan. Sunnuntai-aamuna kävin katsomassa yhden kesäteatterin harjoituksia, koska minua on sinne kosiskellut eräs ohjaaja ensi kesäksi. Ajelin sinne aamusella ja porukka tuntui kivalta. Mutta, mutta se näytelmä! Se on kyllä aika kauhea mun mielestäni, oikein semmoista navanalusjuttua. Sen on kirjoittanut eräs entinen kohujulkkis, joka myös itse toimii tuossa teatteriporukassa vielä aktiivisesti korkeasta iästään huolimatta. Minulle katsottu rooli oli vielä suht mukava. En silti katso, että se on minulle sopiva projekti. Valitettavasti. Sellaista naimisesta jauhamista ja vitsailemista, niäh, tyypillistä " kesäteatteria". Harmi.

Töissä edelleen samaa- hiljaista ja tylsää. Ei ole paljon ollut "keikkojakaan", mutta varmaan tässä kevään korvalla tulee niitäkin. Kiva päästä vierailulle muihin myymälöihin.