Niin, itse asiassa huomenna. Aloitamme uuden näytelmän harjoittelun, luemme näytelmän läpi ja keskustelemme aikatauluista. Olen aika innoissani. 

Töissä on ollut aika tappavan tylsää. Kun menin töihin alaiseni olivat todella iloisia paluustani, Matilda on nimittäin ollut sijaiseni lomani ajan ja pomottanut siellä täysillä. Matilda on myös kova valittamaan... milloin isosta pomosta, milloin muista työntekijöistä. Olen jo nyt vajaan kaden viikon aikana kyllästynyt marmatukseen. Sellainen on tarttuvaa, kun yksi valittaa, kohta toisetkin alkavat. Eikä meillä ainakaan työoloissa ole valittamista minun mielestäni.

Ostin kuntosalijäsenyyden elokuun alussa. Ei minua niinkään kuntosali kiinnosta vaan ryhmäjumpat, olin tänäänkin ihanalla tanssillisella tunnilla. Flamencon alkuun on vielä pari viikkoa, täytyy jotakin sen sijaan keksiä tissit.jpg