Niin, kesälomani alkoi ja tietenkin sateisissa merkeissä. Sateisissa merkeissä myös taputtelimme kokoon viimeisen näytöksen sunnuntaina. Nyt olen ollut oikeasti lomalla vajaan viikon ja voin sanoa, että hyvältä tuntuu. Olin niin perhanan kyllästynyt tuon näytelmän veivaamiseen, sillä en koskaan pitänyt siitä. Sitä kävi katsomassa myös minua ensimmäisessä näytelmässä ohjannut  M. ja juurikin tuo näytös meni omalta kohdaltani kaikkein kehnoiten, olin riidellyt näytelmän tuottajan kanssa valokuvista ja  niiden julkaisemisesta netissä. Unohdin muutaman vaatekappaleen matkasta ja yhden replankin mokasin. Kaiken kukkuraksi tuo näytös vielä tallennettiin. Kaikki meni päin prinkkalaa, tyypillistä. Eikä M. kommentoinut mitenkään positiiviseen sävyyn tuotostamme- no, tietenkin hän moitti lähinnä ohjaajaamme, mutta silti. Eipä miehelle ole kelvannut muutkaan näytelmämme, tietenkin sitä omaohjaamaa lukuunottamatta. Niin, kukapa sen kissan hännän nostaisi, kuin kissa itse- toisaalta voisi sitä omaa osaamistaan jollain muulla tapaa julkituoda, kuin muiden tekemisiä haukkumalla.

Aika ärsyttävä tilanne kuitenkin nyt on, kun olen lomalla mutta rahaton. Palkka tulee huomenna, mutta loma jatkuu vielä elokuulle ja lomarahat tulevat vasta silloin ( valitsin itse hölmönä tämän vaihtoehdon...) Tekisi niin mieli matkustaa johonkin lämpimään- kyllä tämä  kesä on ollut varsin PASKA! Vaikka millä asenteella olisi, niin mikäpä tuota muuttaisi? Olen kastunut ja saanut kylmää teatterissa ja sen takia kärsinyt yskästä ja sitkeästä kurkkukivusta koko kesän ja nyt tuntuu että taisi iskeä vielä virtsarakon tulehduskin viime sunnuntain myrskyn jäljiltä. Ei siihen auta positiivinen asenne ei, että alavatsaa juilii ja kurkkua kirvelee. Lääkäriinkään en haluaisi jonottaa. Äsh. 

Kyllä loma kuitenkin on ihanaa, kun on huono keli, siivoan ja kun on parempi keli ulkoilen.